Home | Services | Real Time Bidding (RTB) og Medieindkøb

Real Time Bidding (RTB) og Medieindkøb

Real Time Bidding (RTB) og Media Trading er marketingkanaler i konstant udvikling. RTB er noget, Display-afdelingen har for vane at købe i et auktionssystem. Det er en sand revolution på markedet for online køb. Antallet af tilgængelige websider af høj kvalitet er stigende, og det samme er kvaliteten af indhold placeret “above the fold” – altså øverst på siden. Takket være RTB kan vi målrette kampagner direkte mod jeres primære publikum på tværs af alle enheder og derved opnå det størst mulige investeringsafkast. Vi har blandt andet mulighed for at sætte gang i “retargeting” eller “remarketing”.

Real Time Bidding (RTB) og Media Trading er marketingkanaler i konstant udvikling. RTB er noget, Display-afdelingen har for vane at købe i et auktionssystem. Det er en sand revolution på markedet for online køb. Antallet af tilgængelige websider af høj kvalitet er stigende, og det samme er kvaliteten af indhold placeret “above the fold” – altså øverst på siden. Takket være RTB kan vi målrette kampagner direkte mod jeres primære publikum på tværs af alle enheder og derved opnå det størst mulige investeringsafkast. Vi har blandt andet mulighed for at sætte gang i “retargeting” eller “remarketing”.

Brands kan vælge, hvilket banner de ønsker at købe, og optimere deres kampagner med millimeterpræcise kriterier – i overensstemmelse med deres målsætninger i forhold til udgifter til kundeanskaffelse eller deres synlighed over for særligt udvalgte målgrupper. I kommer med et bud på en købspris for hvert banner. Reklamebanneret købes i realtid til den bedste pris, når brugerens browser indlæser siden. AdExchanges (annoncebørser) er en teknologi, der giver den enkelte kunde mulighed for at optimere sine kampagner ved at købe dem på auktion i henhold til foruddefinerede kriterier (generelt til prisen på anskaffelse af en ny kunde). Det gør jer i stand til at købe et kvalificeret publikum direkte. I stedet for at målrette bannere mod en større gruppe vises de kun med henblik på at identificere internetbrugere. Dette kan enten ske ud fra det website, de kigger på, og dets transformationshistorik eller ud fra eksterne data, og konverteringsraten stiger betydeligt herved. Det er nu muligt at nøjes med at vise et banner til internetbrugere, som har søgt efter en specifik destination på et rejsewebsite, eller som er på udkig efter en bil eller et mobilabonnement osv.

NetBooster var blandt Google og Yahoo! RMX’s første partnere i Europa, og vi arbejder tæt sammen med redaktørerne om at optimere det tilgængelige inventory. Vi har særdeles privilegerede aftaler med dataleverandører, hvilket giver os mulighed for at målrette kampagner meget præcist mod meget specifikke grupper. Vi er i stand til at opbygge passende befolkningssegmenter, som vi udelukkende retter specialtilpassede og relevante bannere imod.

 

Related Services

Affiliate Network

NetBooster Affiliate er et selvstændigt affiliatenetværk og en del af den globale NetBooster-koncern. Vi er eksperter i digital(...)

Email Marketing

Brugen af e-mails til at involvere, reaktivere og interagere med jeres potentielle eller eksisterende kunder har været en(...)

Displayannoncering

Interaktion mellem individuel online branding og online performancekanaler er det, alle digitale markedsføringskampagner bør(...)