Cases

Case illustration

Royal Copenhagen

Royal Copenhagen ønskede en større online synlighed af brand og de mange populære stel. Formålet med kampagnerne er at øge Royal Copenhagens online tilstedeværelse, få målgruppen til at involvere sig og opsamle permissions og likes.


Case illustration

Tiger of Sweden – starten på noget nyt

Det svenske modehus: Tiger of Sweden ønskede, at opbygge en tilstedeværelse på de sociale medier.


Case illustration

Confex - Alle tiders kvinder

Confex ønskede at understøtte salget og udbredelsen af konferencen, derfor indgik de en aftale med NetBooster Agency om at flytte konferencen online og dermed starte dialogen med alle de skønne kvinder som hvert år deltager på konferencen.


Case illustration

Mokai - Design og vind

MOKAÏ har for længst opdaget, at Facebook passer perfekt til at deres målgruppe. Det er her, de bruger en stor del af deres tid, og det er her, de er åbne for at interagere med MOKAÏ brandet.


Case illustration

The Grand Opening

Sephora ønskede en opmærksomhedsskabende pre-launch kampagne, som skulle introducere danskerne til mærket inden åbningen af deres første butik i Danmark. Resultatet blev en stærk kampagne over flere medieplatforme, hvor brugerne bl.a. kunne scanne QR kode


Case illustration

25.000 timers direkte brand involvering

CULT ønskede en stærk reklamekampagne for energidrikken CULT Raw Energy, der kunne samle og involvere målgruppen 18-25 årige omkring energidrikken og dens produktegenskaber


Case illustration

Aktivering af Rasmus Seebach sponsorat

Opel ville gøre noget unikt for deres fans på Facebook, og samtidig skabe opmærksomhed omkring lanceringen af deres nye luksusbil Zafira Tourer.


Case illustration

Produktlancering af en ny Opel Corsa

Facebook er blevet et fast element i Opels kampagneaktiviteter i forbindelse med produktlancering, og er således blevet en vigtig del af Opels online strategi.


Case illustration

Reklamekampagne for Danske Spil-Lotto

Målet var at aktivere så mange nye brugere som muligt.


Case illustration

Besøg m.kay-sar.dk fra din smartphone

NetBooster har lavet et mobil kampagne site til Kay-Sar og deres seneste 2 for 1 kampagne.


Case illustration

Vind en Kia med Mokaï

UPLOAD ET BILLEDE Og vind en KIA Picanto Limited MOKAÏ® edition


Case illustration

got2b og Paradise Hotel

got2b ønskede at øge deres brand image hos deres primære målgruppen og derigennem skabe et øget salg af deres produkter.


Case illustration

Opel opnåede 2.175 likes, 1.215 nyhedsbrevstilmeldinger, 42 leads til prøvetur på tre uger!

En skræddersyet Facebook Page og avancerede social ads har allerede givet resultater for Opel og har skabt en øget awareness for den Ny Opel Meriva.


Case illustration

DFDS Seaways har opnået gennemsigtighed og forbedret trafikperformance på deres online salgskanal.

NetBooster har kunne levere og anskueliggøre en 36 % højere konverteringsrate end DFDS tidligere har kunne levere.


Case illustration

UNO Legepladser sænkede deres afvisnings- procent med 50 % vha. et nyt website fra Guava

Det nye website forbedrede afvisningsprocenten med 50 % konverteringsraten med mere end 80 %.



Menu

Kontakt: